Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Dec 2024 14:22:46 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu projekteerimistingimuste 
taotlust nr 2411002/09370 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna 
linnaosa, Järvevana tee 3 // 5d // T13 // T20 (null) ja soovib teie arvamust 
eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Ülemiste Veepuhastusjaama juurdepääsutee 
rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27220005>  (menetlus nr: 
465313), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.01.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (MERLIN LAUR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister